Sommartips

Jag tänkte tipsa lite om klänningar inför sommaren.
Jag klickade hem två söta sommarklänningar från Nelly förra året som jag använde flitigt i bla. Thailand.
Nu har dem fått in samma modell fast i andra färger och mönster.
Klänningen blir din för endast 159:-

Emma Pre Dress SEK 159, Rut m.fl. - NELLY.COMEmma Pre Dress SEK 159, Rut m.fl. - NELLY.COMEmma Pre Dress SEK 159, Rut m.fl. - NELLY.COM

Såhär såg det ut när jag bar mina klänningar i sommras;





Dock så fanns det fler fina sommarfärger att välja mellan förra året. Men den vita och den svarta småblommiga skulle jag gärna kunna ha i min garderob. Dock så känns det lite onödigt att ha för många i samma modell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback