Sleeping time?

Kom hem från jobbet för en och en halv timme sen. Kollade på PH och sen har jag datanördat lite. Kollade lite mail och jag såg att min betalning för min beställning (hårassesoarerna) är godkänd och att beställningen är på G hem till mig. Skönt att höra (: hehe. Ska snart krypa ner i sängen och sova. Jobbar kväll imorgon så börjar inte försen 16.00 Kan sova hela dagen om jag vill.

Köpte ett nytt armband från VÅGA idag också, ska försöka fotografera imorgon så att ni får se! :)

Fick veta att jag bara ska jobba två dagar nästa vecka också. Hm, måste hitta på någonting att göra de resterande dagarna. Ledig Måndag, Tisdag och Fredag. Men men nu ska jag ta bort sminket och borsta nötterna :)

Natti Natti


bild från 16 Jan. Ser lite sne ut haha.

Kommentarer
Postat av: anka

söt som vanligt;)

2010-01-30 @ 22:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback