Sängtime

Sitter i sängen med laptopen, kom hem från jobbet för ungefär en halvtimme sen.
Blev ganska tidigt idag eftersom det inte var så mycket partyglada gäster :)
Det som är jobbigt när man jobbar kväll är att man inte är så speciellt trött när man kommer hem. Jag som egentligen alltid är trött borde kunna somna på direkten. Dock så har jag ingen lust nu. Vill prata med någon men alla som brukar vilja prata med mig dom sover som små grisar. Jaja, får väl prata imorgon.. Då är ju jag ledig, så jag får sova hur länge jag vill. Yes!

Tänkte att jag skulle lägga ut lite gamla bilder... Hm enjoy

Jag och spegeln (:

Hannah, jag och Josefin

Oups

Jag och Jettis igen

Halloween (sing star)

Emmsi på halloween


Hm, de räcker för inatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback