på väg...

Nu ringde älsklingspälskling och sa att han åker med tåget från Sundbyberg. Det betyder att han kommer befinna sig på Bålsta stationen tjugo över. Så det är lika bra att jag packar mina saker och snart åker. Ska nämligen hämta honom.

Första dagen på jobbet detta år är nu avklarat. Dock så kom jag en timme förtidigt imorse eftersom jag inte orkade smsa chefen igår och kolla tiden. Men bättre tidigt än sent. OCH det finns alltid saker att göra. Bärt möbler och städat. Inte allför kul, men gäster kommer inte försen på måndag. Då blire ordning igen :)

Hm, vad ska vi hitta på ikväll då?! S har ingen träning och jag har ingen träning. Kankse blir bio eller bara mys? Let´s seeeee. Är ledig lite nästa vecka också, :) wiie. Tisdag och Fredag :D.

Har gjort massa saker idag också, som jag ville ha avklarade. Som att boka sprut tid (tredje utlandssprutan) och mailat några viktiga mail. Duktiga Linda! :D

Nej, nu tickar klockan. Hörs sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback