Lurad?!

Jag skulle vara lite gullig och beställa hem en nalle till Stefan med ett kort på oss på nallens tröja.
Jag klickade mig in på extrafilms hemsida och skickade efter den söta nallen som jag såg på hemsidan.
Kortet jag valde var detta nedan, en bild på mig och älskling från Thailand. Gulligt och personligt var min tanke.



Nallen på hemsidan va såhär söt och lurvig



Men när nallen anlände till min brevlåda så såg han ut såhär;



Inte det minsta lik, och jävligt ful!
Jag blev såklart förbannad då jag inte vill ge bort en ful nalle till älskling.
Så jag ringde och klagade och skickade tillbaka monstret igen.

Stackars nalle, det är ju inte hans fel.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha gud vad sjukt. Det är ju inte ens en likadan nos.

2010-01-14 @ 10:05:07
Postat av: anka

Nä den var inte lik alls..falsk varu deklaration...

2010-01-18 @ 20:56:12
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se/
Postat av: anka

Nä den var inte lik alls..falsk varu deklaration...

2010-01-18 @ 20:57:14
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback