Kväll på jobbet

Gårdagen blev en intressant jobbkväll. Inte för att gästerna var uppe sent eller så utan det var mer personalen som hade problem. Elischa drog vid halv 9 och var tillbaka vid halv 10. När han ska åka hem igen så sitter bilen fast. Hm, i all snö. Jag, Elvira, Pontus och Anne får såklart aggera. Jag tror fasiken vi puttar den där bilen i drykt en och en halv timma. Och tillslut efter mycket om och men så kan han köra iväg. Eftersom klockan var rätt mycket då så låg vi lite efter med våran städning. Elvira i köket fick ställa sig och göra lasagne klockan 23.00. När det var dags att stänga och låsa så kände vi att det inte var någon idé för oss att försöka ta oss hem, vem skulle putta våra bilar så sent på natten? Inte en människa. Så vi tog en nyckel till ett dubbelrum och tog med oss en flaska vin och satt och pratade hela natten. Elvira som skulle upp och jobba klockan sju var inte så glad då hon bara fick sova en timme. Men det är väl självförvållat haha. Jag och Pontus fick ijallafall sova ut och gick inte upp försen elva. Nu sitter jag hemma och har precis gjort köttfärsås & spagetti och om en timma ska jag tillbaka till jobbet för att sola en halvtimma och sen jobba. Slutar 01 inatt för er som undrar xD. Imorgon börjar jag jobbat 7.30 gissa om jag kommer att vara tröttis. Direkt efter jobbet så drar jag & mammsen till Stinsen och kikar lite (: myspys!

Nu ska jag fasiken inte skriva mer, de e ändå jobbigt att läsa :) Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback