Hm

Kläder, kläder, kläder, kläder...

Dags att göra någonting åt min garderob, finns så otroligt mycket som jag inte använder, eller som man tänker; - hm, det kanske kommer en dag då jag vill ha den här på mig. Men den dagen kommer aldrig. Men istället för att slänga allting eller ge bort så kanske man kan försöka att tjäna lite pengar på det istället? Tradera eller någonting annat. Dock så har jag ingen aning om hur det fungerar på Tradera?! Någon som har tips eller kan hjälpa mig (A) Berätta lite?

garderoben ska rensas, ut med de som jag tröttnat på och in med nytt! Check




Kommentarer
Postat av: Hannah

Annars linda vet du att jag alltid finns här och ge kläderna till,hihihi sötnos! (a)

2010-01-08 @ 18:47:01
Postat av: Linda

haha såklart du finns :) sötunge

2010-01-08 @ 23:59:12
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback