H&M skorna

 

Som ni vet så beställde jag hem dessa skor för ett tag sen och dem damp ner i brevlådan idag.

Dock så blev jag grymt besviken då de verkligen var förstora och väldigt svåra att "knäppa".

Hade beställt ett par likadana åt mammsen (eftersom hon åker till Thailand om 2 veckor) Men H&M hade skickat helt fel size. Det stog olika på ordern och på plasten där skorna låg i. Så jag och Mamma klistrade ihop paketet igen och de får skickas tillbaka imorgon.

 

Kan säkert vara snygga med rätt storlek. Jag är en 36a och dem var förstora!


Kommentarer
Postat av: Millis

verkligen jätte snygga! Har varit ute efter ett par såna skor. Synd att dom inte passade bara :(

Annars hade jag beställt! :)

2010-01-25 @ 21:49:43
URL: http://camillawaltin.myshowroom.se/
Postat av: Linda

Ja tyvärr så passade dem inte mina små fossingar så bra "/ synd eftersom dom är snygga, men jag får leta vidare :D

2010-01-26 @ 23:04:28
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback