Hjälp tack

Hm, har några frågor ang Nelly plaggen.
Jag har hittat några skönheter som jag skulle villja klicka hem men jag är osäker på storlekarna.

Denna skönhet finns bara i S/M och M/L kan då en XS ha S/M?! Någon utav er där ute som har prövat denna klänning och vet om den kan passa en XS?
BowTie Dress SEK 299, Club L - NELLY.COM

Den andra klänningen som jag har som "istället för denna" är 81cm lång alltså nästan 20cm längre än den ovan. Då blir jag osäker på om den i XS är för lång?

Diamante Jeresey Dress SEK 349, Rare Fashion - NELLY.COM

 

Någon som har tips eller idé eller kanske till och med testat klänningarna?

Har ni annars någon idé på någon butik som kan ha denna typ av klänning så vore jag tacksam för att ni slängde in en liten kommentar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback