Fredags

I Fredags blev det mysmiddag med familjen. Vi gjorde 3-rätters och spelade lite spel.



Till förätt blev det rostad bröd med lök, rom & rå äggula. (För er som aldrig testat denna förrätt bör göra det) Mums!


Dock så är gillar min lillebror inte denna förrätt så jag gjorde en specialförätt till honom som bestog av rostat bröd, skinka, tomat, lök, gurka och kaviar. Fin va?! (:


♥ Till varmrätt blev det röstas, rostas, bearnaisesås & grekisksallad.


♥ Till varmrätten bjöd jag mina föräldrar på rött vin och jag och lillebror drack coca cola.

♥ Deserten (som jag såklart glömde att fotografera) bestod av en varm chokladbakelse med kokos och annanas samt vaniljglass.

Lyckad kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback