dags

Hm, måste börja röra på mig snart. Gick upp klockan 11 och har tvättat och eldat lite. Har pratat med pappsen i typ en och en halv timme om allt möjligt. Och nu sitter jag här, dags för mig att klä på mig jobbkläderna snart och sminka mig. Börjar ju jobba klockan 16.00. Avensjuk på er som jobbar dag, jag skulle ju gå på afrikansk dans ikväll men det är ju bara att förtsätta drömma. Imorgon däremot är jag ledig, ledig, ledig, ledig.. Ska till kusin som tar examen (: Vi ska inte vara där försen klockan 18, men det ska bli väldigt trevligt. Fisen har ju varit ute och rest ett tag nu så det var ett tag sedan vi träffades. Hon va inte ens med på självaste julafton! Hinner inte skirva mer nu, ska hänga tvätten. Damn jag är duktig

Kusinerna <3


time to move on. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback