...

Sitter hemma hos Josefin, är hundvakt till Maja & Tilda. Har varit ute och prommenerad och gett dom kex, ;D Snart ska vi ut och gå igen och vid två tiden ska dom ha mat, 1dl till varje, hihi :) Sen ska jag hem vid halv tre eftersom jag måste hinna hem och fixa mig innan jag ska åka och jobba, börjar klockan 16.00-01.00. Hmf. Kväll kväll kväll... Jobbar kväll onsdag och torsdag också, suck! Sen på fredag tror jag att jag börjar 7.30-16.00. Får checka scheemat när jag kommer hem. Nästa veckas scheema har jag inte fått ännu, segt som fan. Det har hänt en så tråkig sak nu så jag vet inte hur jag ska klara mig. Kan dock inte berätta någonting ännu, men de suger stenhårt. Bajs!


Kommentarer
Postat av: storre

16.00 - 01.00 va fan jobbar du nånstans asså :O. .. sjuka tider...Tycker nästan synd om dig :D Själv steker man på statoil 6 timmar OCH det är jobbigt :(A)

2009-09-01 @ 12:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback