Träna

Snart är det dags för mig att sätta mig i bilen och åka ner till jobbet för att gymma. Hade tänkt att gymma i ca 45 minuter. Jag får även sällskap med Pontus (: Efter gymmet så blir det samma visa som igår. Sola i en halvtimma och sen duscha. Ska bli super skönt. Sen äre bara jag och Pontus som jobbar ikväll eftersom det endast är typ 20 gäster. Kommer att gå kalas bra. Imorgon ska jag köra pappsen till Arlanda och han ska få njuta av Thailand i två veckor, Det är han värd. <3

Bjuder på fler bilder på mig och Jen, ses vi i helgen?


För vi gillar att skratta <3


See you at the dance floor

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-10-29 @ 13:48:26
Postat av: emma

fan va du är flitig (: vad jobbar du med?

2009-10-29 @ 14:30:45
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: jen

skrattar man så lever man längre!! :) jaaaa det tycker jag! men blir nog inte rilles ikväll tyvärr :(:( ärtröttissss.... Men kanske filmkväll imorn??

2009-10-31 @ 18:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback