Stuff

Ja, såklart!

Mina saker som jag hade beställt kom hem till mig igår, alltså;

Två par skor
En klänning
Två Tunikor


Som tur var så satt allting perfa, så jag behåller allting i min garderob. Jag har massa bilder på min kamera, dock så glömde jag min sladd hemma (är hon stefan). Ni får en massa bilder imorgon eller på måndag, (:
Kul va?! Hihi

Dagen då? Jo det jag har gjort idag... Jag började dagen med att hjälpa pappsen att byta däck på tre bilar och ett släp, eller man kan nog säga att det var han som hjälpte mig xD. Jag fick typ städa bilarna, rulla däck och märka däcken. Intressant?! Mja. Efter däckbytet så hoppade jag in i duschen och sen dressade jag mig för kalas. Tre års kalas hemma hos stefans lilla kusin. (: Käkade marängswisch och kakor, mums.

Vad har ni själva gjort idag?

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback