Skona mig

Nelly.com är en av mina favorit sidor. Där kan man lätt hitta snyggt stuff. Jag beställde hem ett par skor för en tid sedan och när jag fick hem dem så tyckte jag att dem va lite för höga och lite för små. Jag skickade tillbaka dessa skönheter och sen va det inget mer med det. Men nu har jag hittat dem igen och dem kostar endast 199:- nu. Billigt som tusan, så jag funderar på att beställa hem ett par 36 or. Samt att jag har hittat ett par andra skönheter som jag gärna bär på mina små fossingar. Och en skit snygg klänning. Ska det bli en beställning kankse? Jag är rätt så sugen. Vad tycker ni om mina drömmar;
Finella SEK 199, Nelly  Shoes - NELLY.COMAmsterdam SEK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COM


Nelly.com


Kommentarer
Postat av: Emma

Skiiiitsnyggt alltihop! Köpköpköp! ;D haha <3

2009-10-14 @ 16:58:38
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/
Postat av: Malin Caarne

Sjukt snygga skor ..love them!

2009-10-15 @ 23:08:42
URL: http://faaashionista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback