Sjuk...

Jepp såklart att jag ska vara sjuk när det är helg, hmf. Inte okej! Men men, inte så mycket man kan göra åt de. I Torsdags natt blev jag sjuk, dock så åkte jag till jobbet ändå. Gick hem ungefär halv två för att vila. Mina vänner skulle tillbringa kvällen på rilles och jag kände att jag inte alls kunde missa det. Jag hade ju faktist inge huvudvärk längre ( efter två-tre piller ). Jag drog hem till Jennilee där vi förade och sen fick vi skjuts ner till R. Kul kväll vare och jag måste bara meddela er om att jag fanimej är klockreen. Lördagen vaknade jag upp och var ännu lite sjukare än fredagen. Dock så tror inte jag att det hade med utgången att göra. Eftersom jag vaknade upp idag och var värre än igår. Gårdagen tillbringade jag med älskling. Vi åt Tacos med levande ljus och sen kollade vi på fotboll och käkade desert. (: Sverige förlorade ju tyvärr men inte mycket vi kan göra åt de.

Blev inte så mycket bilder i fredags. Och jag vågar inte lägga upp någon på någon annan än mig själv eftersom jag starkt kommer få spö då. Bjuder dock på två bilder på mig iaf. (: enjoy

Såhär tänkte jag se ut på kvällen, haha



Men det blev såhär;


Kommentarer
Postat av: Jennifer

tack linda. söt du är!

2009-10-11 @ 15:38:41
URL: http://idie.devote.se
Postat av: Walentin

Sweet :)

2009-10-17 @ 23:00:24
URL: http://walentin.blogg.se/
Postat av: Linda

Walentin: Tack du :)

2009-10-18 @ 14:44:20
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback