Paket med posten

När jag kom hem idag från jobbet så fanns det ett paket på bordet, nämligen från Nelly. Glad blir man såklart och visst så vare mina snygga plommonfärgade skoletter, (:
Skorna satt som en smäck och det kommer vara ursnyggt till en svart outfit. Gosh!

Jag har alltid varit så skeptisk till att beställa hem skor eftersom det är en sak man bara måste pröva. Jag har ju pytteytte fötter och ibland passar inte ens stl 36. Men nu har jag beställt tre par skor från Nelly och alla har varit jätte bra (: Lyckliga jag som kommer fortsätta att beställa hem skor därifrån! tips!

Visar även upp mina nya smycken i Silver från VÅGA



(ska försöka ta kort på morgondagens outfit då jag ska ha på mig skorna om jag kommer ihåg) Hihi


GRATTIS MAMMI PÅ DIN DAG! FÖR IDAG ÄR BARA DIN DAG!!!

Även pappsen fick en tidig fars dag present då han är i Thailand när riktiga fars dag är (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback