Onsdag 21 Oktober 2009

Jahapp så vare onsdag idag då, nu har typ halva veckan gått, skönt. Det går fort och snart är det December. December betyder jobb. Och jobb betyder julbord. Varje fredag och lördag hela December. Jag ser fram emot December, för då är det snart julledigt. Med snö och kyla. Pulkarace med vännerna och promenader med älskling. Ser kanske inte fram emot julafton så speciellt mycket. Inte i år. Vet inte hur den kommer firas varken var eller när eller hur. Vill egentligen åka bort, skulle varit perfekt med fjällen. Det får vi ta nästa år. Nu känner jag att jag bara skriver i tomma intet. Haha

Tillbaka till onsdagen den 21 Oktober 2009, jag börjar jobba sent idag 16-01. Dock så ser jag inte fram emot den stängningen eftersom jag börjar tidigt imorgon, :/ stackars mig. Men efter torsdag så kommer fredag, och då är det helg igen. Dock så går ju helgen lika fort som veckorna, om inte fortare. Nästa vecka jobbar jag bara mån-tor och så är jag ledig på fredag (: Och det passar såklart perfekt eftersom jag ska på hairspray med mamma på kvällen. Min pappa ska till Thailand också, lyckost! Mamma fyller år på tisdag också ,och då fick jag jobba dag så att jag kan fira henne på kvällen. Tack! Men fortfarande... Tillbaka till onsdagen den 21 oktober 2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback