När jag var liten...

Fanns det saker som man blev helt överlycklig av att få. Tänk bara när man hade åkt bil i en lång dag och pappa äntligen frågade om någon var hungrig?! Man visste på en gång att man skulle få Mc Donalds. Glad som man va så tjöt man JAAA. Man va liten och man va så otroligt glad för det lilla. Man va helt överlycklig av att få en bulle och ett glas saft. När man satt hos farmor och blev killad på ryggen så att man somnade. Man va jämt glad och skrattade. Ijallafall jag, jag va en glad skit. Jag hade alltid klänningar på mig, även i overallen, ja älskade att klä mig i regnbågens alla färger och mamma kallade mig för tingeltangel. Men tillbaka till ämnet, mat. Den bästa efterrätten man kunde få va väl ändå chokladpudding med vispad grädde?! Och vet ni vad? Det står en färdig chokladpudding i kylen. Den ska bli min. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback