Im back

Yes i am!

Gårdagen börjades hemma hos jen med massa skratt och vin, vi satte på oss party outfiten och sminkade oss. Vi fick skjuts ner till R vid elva, elva är iof rätt tidigt, men om man vill slippa gå i 12cm klack så gör man vad som helst för att få åka bil. (: När vi kom till R så var det typ 6 pers där :S , men kissnödig som man var så gick vi in ändå. Tog en drink och när vi kom ut från toan så var rilles nästan fullt xD. Najs! Vi hade kul och dansade ända tills det stängde vid två och jag kom hem till S vid tre. Jag har en massa snygga party pics på oss som jag visar er imorgon eftersom jag inte har sladden hos S. Jag stannar en hos honom en natt till <3. För ikväll ska jag och älsklingen sitta bänkade framför gossip girl. Missa inte  de nya avsnitten!!!! (:


Nu ska jag sminka mig så att jag kan kila ner till Matchen, skriver mer ikväll i think. lots of love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback