Godnatt läsare

Ska bara säga nattinatti till mina söta läsare (trots att jag inte vet vilka ni är) Men ni är ijallafall inne här och kikar lite då och då. Ja vet, kommentera mera fegisar ;) Jag ska försöka få Tuffe till sängen så kan jag mysa med honom. För er som inte vet så är Tuffe en katt ( min och stefans?) Man kan väl säga att det va min från början, men stefan köpte honom och han får bo hos stefan och hans föräldrar. Haha, jag fick ju inte ha en till kissemiss hemma hos mig. Tuffe är en busig liten misse som älskar att käka blommor. Sova hela dagarna och leka hela nätterna. Men han är ju sååå söt. Katten gillar vatten också, ja helt seriöst! Helst sitter han i handfatet med kranen på och leker. Kankse är därför han fick namnet Tuffe? Han är allt en liten tuffing och man kan faktiskt inte bli arg på en sån här söt katt fast han käkar lite blommor (A).

Har precis smörjt in mig med dove...

och nu ska jag sova, har precis kikat igenom Ullaredbilderna från i sommras, grymt roligt.


Ge mig sommar <3

Kommentarer
Postat av: Maddo

man skulle kunna tro att jag har klätt på mig själv den dagen.. jag har för faan strumpor i gladiatorskor!!! hahahahahaah fyy på mig! :D

2009-10-23 @ 18:35:36
URL: http://madelene5495.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback