gårdagen...

Jag och Stefan började med att åka en sväng till Barkarby, där va de ju inte mindre än kaaaos. Hur mycket bilar som helst. Efter mycket om och men så kom vi in på elgiganten (som hade öppning) Det va köö in i butiken. Väl inne så va det inte allt så trångt. Vi kikade en del på mobiler etc, men den jag ville ha va helt slut. Till slut fick Stefan syn på en damsugare som han genast blev kär i. Den skulle han ha i sitt rum och även när han ska flytta hemifrån. (: Chockad men stolt som jag var så gick vi till kassan. Köön va fan hundra meter lång. Men han skulle ha sin damsugare, så vi väntade. Efter elgigants besöket så åkte vi runt och letade efter min mobil. Och vi fann den i rosa, (; Så nu har jag en ny mobil och är verry happy!
Vi åkte från Jakan och svängde av vid stäket för att dra en Mc Drive, mums! Vi käkade i bilen på väg hem. De va väl ingen hitt att köra bil och käka samtidigt eftersom burgaren satte sig på tvären i halsen. "/
Vi tog en sväng hem till mig för att hämta kläder och vin! Jennilee skulle komma hem till stefan för att dricka lite vin och skratta. Och de gjorde vi också, som jag har saknat dig. Vi sjöng singstar och snackade om allt mellan himmel och jord. När klockan var halv tolv begav vi oss till R. Visst va de kul på rilles och med samma sällskap som jag kom med gick jag även hem med. Synd att vi inte fick en bild på våra snygga läppar (: Tack Jettis för en kul kväll, snart ses vi igen. <3

Kommentarer
Postat av: jen

Ja som vi hade trevligt! :) Vi ska inte sakna mer nu!!! <3

2009-10-04 @ 17:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback