för jag har tråkigt...

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: Jag
Såg dig gråta: Stefan
Fick dig att gråta: Stefan
Du delade en drink med: Josse (vin)
Du gick på bio med: Stefan (minns inte om ngn mer va med?!)
Du gick på stan med: Mamma, Farmor, Snoppan & Fia
Skällde på dig: Länge sen ngn skällde på mej ;D
Skickade ett e-mail till dig: Facebook, suck!

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: Absolut
Bråkat med ditt husdjur: haha jo
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: nej inte så...

EXTRA STUFF
Tar du droger: EEeh, noppe
Vem är din bästa vän: Jag har många bra vänner, ni vet vilka ni är <3
Vad är du mest rädd för: att förlora någon jag älskar
Vilka kläder sover du i: beror på vem jag sover med, haha
Vart vill du gifta dig: vet inte
Vem hatar du verkligen: hata är ett starkt ord.
Varit kär: ja
Kör du bil: Jepp
Har du ett jobb: aa
Gillar du att ha folk omkring dig: ja, tråkigt att vara själv ju
Är du ett hälsofreak: nej, ta vara på livet och gör och ät som du vill :)

STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: ja
Är du ensam nu: nej, Tuffe är här
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Unforgivable sinner
Vill du gifta dig: Ja, klart
Vill du ha barn: Ja

FAVORIT
Rum i huset/lägenheten: Mitt såklart
Typ av musik: allt, utom rock ^^
Band:  eeh, nej
Parfym: Kenzo, dolce :)
Månad: Sommar
Sten: Vilken jävla sten?!

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU
Gråtit: Ja
Köpt någonting: Nej
Sjungit: haha ja :D
Sagt "Jag Älskar Dig": Ja
Velat säga till några att du älskar dem: Ja
Träffat någon ny: Nej
Saknat någon: Ja
Kramat någon: ja
Kissed someone: Ja

SENASTE
Låt du hörde: Unforgivable sinner
Film du såg: Tv program (Idol)
Sak du stal: stjäl inte!
Mat du åt: Toast
Gången du åt en 7-Eleven korv: Aldrig skett

HAR DU NÅGONSIN
Ätit sushi: nej
Stått på scen: ABSOLUT!
Blivit dumpad: Ja haha
Varit ihop med någon som varit otrogen: Nej, inte vad ja vet
Varit med om en bilolycka: nej tur det.
Sett smurfarna: sett? snarare hört
Klättrat på berg: Ja

ANTINGEN ELLER
Kallt eller varmt
Spets
eller satin
Blått eller rött
Regn eller snö
Ge
eller
Ull eller bomull
Rosor eller tusenskönor
Historia eller vetenskap
Matte eller engelska

GILLAR DU ATT
Ge kramar: Ja
Ge massage: sometimes
Gå promenader i regnet: Ibland är det skönt
Tugga tuggumi, och i sånna fall vilken sort: JA, allt utom dom nya äckliga ;)

FAVORIT
Mat: kinamat kanske?
Program på TV: Gossip Girl, :D
Film: allt utom pang pang
Restaurang: har ingen
Låt: -
Artist/grupp: -
Sport: Fotboll, och lite hockey
Färg: svarta kläder äger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback