.



1. Inredning & flytta hemmifrån stuff: Jag vet inte varför men jag bara älskar det. Hur mycket flyttahemifrån saker finns hemma hos er? Hos mig är det mycket kan jag lova. Har ett helt fråd fullt med saker. Det mesta är köksinredning. Jag har allt i köksinredningsväg allt från skärbrädor till pizzaslicare. Allt helt enkelt. Jag har tallrikar och vinglas, bestick av olika slag. Ja någon gång ska jag visa er bilder på dessa saker. Men nu är det så fint nerpackat. Och någon dag ska jag själv packa upp mina saker i mina egna skåp i min egna lägenhet. (:



2. Hockey & "Hockeyfruar": Hur kul är det egentligen inte att kolla på hockey?! Sitta och frysa med Bea och käka lite godis. Helt underbart, på onsdag är det derby i Enköping och jag hoppas att ni är där!



3. Rosa elektronik: Ja det är klart att man ska ha rosa eletronik, än så länge i min samling finns det en minilaptop, en mobiltelefon, en mp3 samt en kamera. Kanske kan man köpa en rosa tv snart?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback