drömmer mig bort

Långt, långt bort.. Hela vägen till Thailand. Jag och älsklingen kikar på resor dit  i mars. Hoppas att man kan boka en resa snart så att man har någonting att se fram emot. Pappa åker ju snart, den 30 oktober. Sen åker mamma och pappa i februari. Så visst tycker jag att det är min tur sen (: hihi. Skulle inte ha någonting emot att åka iväg en längre period, typ tre månader eller någonting. Men de går ju inte "/. Får nog nöja mig med två veckor, haha. Inte dåligt de heller xD. Ska bli kul att åka själva igen. Bara vi och ingen annan! (:


Koh Samui


Kommentarer
Postat av: Emma

Du skulle åkt med mej å Jossen, skulle varit hur kul som helst :) Men jag hoppas för din skull att du kommer i väg sen iaf, det är du värd sweetheart! <3

2009-10-12 @ 15:41:44
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/
Postat av: Linda

hej sööt, jag vet xD. Det skulle varit helt underbart. dock så får jag ju inte vara ledig från jobbet. men ni kommer att få det underbart! :D

<3

2009-10-13 @ 12:16:46
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback