shopping

Det har varit lite bloggtorka på dem senaste dagarna.. Har så enormt mycket att göra i december. Hmf.
I går så va jag och Stefan på Takida och de va grymt bra ( inte alls falskt som de flesta sa ). Vi hann shoppa lite innan också (eller jag). Jag köpte en partyklänning men volang från H&M och två mysiga halsdukar från accent. Är grymt nöjd över shoppingen. På accent fick man Ta två belata för en, så jag tog en svart och en svart/vit halsduk. Ska visa bilder senare (: När shoppingen va klar så gick vi och köade för insläppet. Vi stog där i kanske en halvtimme innan man fick komma in. Konserten skulle ha börjat 19.30 men de visade sig att förbanden spelade i TVÅ timmar. Gosh! Det va de hemskaste vrål jag någonsin hört, så Linda hann vila ögonen lite. Fatta att man kan somna på en konsert. Haha! Grymt bra jobbat. Vid halv tio tiden så började äntligen Takida att spela. Vi kom hem till mig runt halv ett och somnade som små barn!

Idag så vaknade vi upp runt elva och åt frukost med familjen (som då åt lunch). När Stefan drog till samlingen så åkte jag och familjen iväg för shopping. Jag fick med mig en del bra saker hem, paket till Maddo, julklapp till ****, Vinterjacka och världens snyggaste spegel. Nu är det nog med shopping för mig (haha). Nu är det dags att konsentrera sig på julisarna.

Dock så kunde jag inte låta bli att klicka hem dessa snyggingar;

Skin Patch Leggings SEK 249, Chandra - NELLY.COM

Vad har ni läsare gjort medans jag har varit dålig på att uppdatera?

Kommentarer
Postat av: Josse

Haha jag har ocksa somnat pa en konsert, fast det va ett tag sen :p

men jag ar inpomerad :)

Miss you puss

2009-12-01 @ 07:55:41
Postat av: Linda

haha de finns bara två som kan göra någonting sånt, haha :) du&jag.



puss söt

2009-12-03 @ 14:03:16
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback