Josefin - världens bästa Josefin

Fick denna kommentar av Josefin;

Åh va söt du är!
Det finns få personer som är så underbara och helt fantastiska som du är!
Jag har fått äran att lära känna dig och dela mitt liv med dig. Du är den personen som känner mig bäst av alla människor, du vet mest om mig och jag kan berätta allt för dig! Du ställer alltid upp, bryr dig alltid och lyssnar alltid. Jag känner mig trygg när du är nära mig. Jag hade velat att du följde med till Thailand men som du skrev vi får ta det en annan gång! Jag kommer sakna dig men du kommer få fina presenter.
Jag älskar dig för du är du! <3

Hjärtat du är bäst! Men du, inte massa presenter. Shoppa gärnet till er själva istället :D <3





Har ingen aning om varför bilderna blev så mini små (A)
(men storleken har väl ingen betydelse)

Kommentarer
Postat av: C

Toppen ! =)

2009-11-17 @ 21:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback