Inlägg till Thailand

Eftersom ni befinner er väldigt långt bort så är det så svårt att prata med varandra.
Nu tänkte jag berätta för er (Josse & Emma) vad som har hänt medans ni har varit borta i fem dagar (: hihi.

I fredags så gick jag, Stefan, Jen, Mika och Nordan ut. Vi hamnade på Grodan där vi dansade lite. Dock så var det smockat med folk och man kunde knappt röra sig där inne. SUCK! Efter blev det donken, men tro det eller ej, ingen mat för mig ;). Vi tog en Taxi hem, tio pers till Bålsta (mötte upp några hockeykillar & Emma).

Lördagen blev seg, jag och stefan gick en primenix och det va super skönt. På kvällen skulle enbart S och C vara så jag fick åka hem, xD. Kollade på Dumpa honom och tyckte synd om mig själv, haha.

Söndagen tvingade jag mig själv att gå upp tolv.  Farmor kom förbi på besök och mamma bakade bröd. Bröd helvettet tog typ fem-sex timmar och när vi äntligen skulle äta det tillsammans med en Thaisoppa så va skiten degig i mitten.

Måndagen va helt onödig, gjorde inte ett skit förutom att jobba mellan 14-01. Sen sov jag (A)

Idag (tisdag) städar duktiga Linda sitt rum!!! Sen börjar jag jobba 16-01 idag också.

Hade ni varit hemma nästa vecka hade jag ändå inte hunnit se er, eftersom jag jobbar 65 timmar då.

Nu kanske ni förstår att jag är avensjuuuuuk!!!!!!

SOLA ÅT MEJ OCKSÅ!


Gulle er

Kommentarer
Postat av: Josse

Ah lilla hjartegull. Tycker synd om dej med sa mycket jobb!

Har nastan glomt hur det ar haha! :)

Vi tanker pa dej och solar lite at dej ocksa.

Puss <3

2009-11-25 @ 14:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback