<3

Det finns människor som gud skapade som de bästa människorna på jorden. De människorna är mina vänner. Jag älskar er över allting annat. Ni finns här för mig i alla väder oavsett vad som händer. Ni betyder så himlans mycket. Ni vet vilka ni är och jag är stoltast på jorden för att jag fick lära känna er. Gud måste ha gett mig evig lycka då jag för evigt kommer att ha er nära. Jag blir lycklig i erat sällskap. Ni får mig att le när jag egentligen vill gråta. Och ni får mig att gråta av lycka när ni är så tokiga. Ni låter mig vara ledsen och gråta ut i era famnar och jag får vara den jag är. Inga svek och inga lögner. Vi vet vad vänskap är. Lyckan över denna fina vänskap går inte att beskriva med ord. Tillslut så vill jag bara säga; Jag älskar er!


I hela 3 1/2 vecka ska jag vara utan två av mina bästaste vänner Emma & Josse när dom åker till Thailand och härjar. Jag fick tyvärr inte åka med eftersom jag måste jobba. "/ Ni ska ha så grymt roligt och ni får tänka på mig lite (A). Ni kommer vara as bruna och se as heta ut på stranden. Ni kommer vara gryma på Arlanda i era tryckta kläder. Guud vad jag är avis. ;) Men jag vet att vi får ta igen det där någon gång. (: På fredag åker dessa pinglor medans jag jobbar heeeela december. Have a nice trip darlings. (De fick lite restidningar och godis av mig) Hoppas de sparas till resan ;) LOVE YOU GUYS!


Josse, Jag, Emma en bild från midsommar

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-11-14 @ 22:16:06
Postat av: Josse

Åh va söt du är!

Det finns få personer som är så underbara och helt fantastiska som du är!

Jag har fått äran att lära känna dig och dela mitt liv med dig. Du är den personen som känner mig bäst av alla människor, du vet mest om mig och jag kan berätta allt för dig! Du ställer alltid upp, bryr dig alltid och lyssnar alltid. Jag känner mig trygg när du är nära mig. Jag hade velat att du följde med till Thailand men som du skrev vi får ta det en annan gång! Jag kommer sakna dig men du kommer få fina presenter.

Jag älskar dig för du är du! <3

2009-11-17 @ 11:35:39
Postat av: Linda

Josefin: Du betyder så otroligt mycket. <3 tack för att du finns

2009-11-17 @ 12:03:09
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se/
Postat av: Emma

Hjärtat då. Jag blir helt rörd. Plutte du. Jag är så himla glad att jag har dej. Utan dej skulle mitt liv inte alls ha all den glädje som idag. Du finns alltid där för en å sprider glädje. Så tråkigt du inte kunde följa med till Thailand, men det kommer fler gånger. Älskar dej sweetheart <3

2009-11-17 @ 17:21:30
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/
Postat av: Linda

Emma; Vänskap kan inte beskrivas med ord. Men jag älskar dig :D Tack för din fina kommentar. du är bäst

2009-11-18 @ 01:15:54
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback