Väsby

Jag och Maddo tog sittran till väsby igår för att shoppa lite, och viss blev jag supernöjd. Jag fick med mig en massa fint hem, dock så hade jag kunnat köpa massor mer, ;P men de känns som jag väntar till jag är i Thailand och ska shoppa loss rejält. Men det jag fick med mig hem var ijallafall en vit bikini (maddo köpte en likadan fast gul) den va supersöt med en glass på. Kan inte förklara, men jag lovar att lägga upp en bild sen :) MMMHH! me like. Sen så köpte jag en turkos liten klänning som jag ska ha med mig till thailand. Det blev även ett par jätte söta skor, som är blommiga. Nöjd va jag med andra ord. Köpte underkläder dagen innan också, så nu har jag lite nytt i garderoben.
Maddo fick sina naglar gjorda idag också, och guud vad jag är avis. Jag vill också ha fräsha naglar med fransk manekyr. Om allting går som beräknat så kanske jag kunde få mina naglar fixade på lördag? aah vad jag hoppas. Mina ser verkligen slitna ut nu, dem bara går av och delar sig. Det sliter iof mycket på naglarna om man gör toppar också, men det skadar inte att pröva en gång (A). Right?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback