Inför Thailand

Jag har ju shoppat lite som jag ska ta med mig till thailand. Så jag tänkte att jag skulle visa er lite. Har jag sagt det? Nähä, men bara så att ni vet så är det exakt 1 månad kvar. Idag har jag och Stefan även 3år & 9mån <3, love you.



♥ Lipgloss med solskyddsfaktor 25, skydda läpparna!
♥ Solskyddsfaktor 25
♥ Solskyddsfaktor 12
♥ Solskyddsfaktor 6
♥ After sun



♥ Hawaiian Tropic Sunkissed med Island Berry



♥ Hårinpackning (Respons)
♥ Tvål (Barnängen)
♥ Schampoo & Balsam *2 (Barnängen)
♥ Lotion (Dove)




♥ Jätte söt vit bikini med mönster, aaw soo cute!



♥ Mina blommiga sommarskor



♥ Turkos sommarklänning

Det här är lite av det som jag ska ha med mig till paradiset. Vad tycker ni? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback