trött

Mm, jag vet inte vad jag ska skriva mer än att ja just nu känner mig som en tröttis, har jobbat och tränat idag. Imorgon missar jag matchen pga att jag måste jobba långpanna (8-21) hm, helt okej men inte alltid roligt vaaa. Då ere bara att jobba och sova typ. Hinner ju inte med någonting annat "/. Men på onsdag därremot så ska jag åka till jakan för att lämna in min mobil ( 4e gången) så jag ska tydligen få en ny sa dom. Orkar inte ha en som inte fungerar och behöva lämna in var tredje vecka, hmf. Irritation kallas det. När jag ändå är i jakan så finns det en sak som jag bara måste köpa, en liten kjol och jag hoppas verkligen att den finns kvar i min size. Men men, de e bara att hoppas sörru! ;) Snart äre ju dax för löön också, right? eller typ 10dagar. De e ju ganska snart :p Då har jag en till måste sak som jag måste göra, Jag mååååste beställa hem Gossip Girl boxern, im in love ! :) Såå spännande, och jag vill ju ha hela serien! Sådeså, :) hihi Jag har lite pics också på min mobil som jag ska fixa in så fort jag har en sladd med mej, haha . Nu känns de som jag skriver en massa onödigt för att jag ska skriva nått bara , crackas! (freja förstår, ja du e nog den enda). OOOOO tack för dee va :) nu är fingrarna också tröttisar sådeså .... natt

Kommentarer
Postat av: Emma

Va är det jag läser? Är du ledig på onsdag hjärtat? :)

2009-03-16 @ 21:17:40
Postat av: Linda

sötis, nej jag är inte ledig men jag börjar 16.00. Vill du sällskapa? :)

puss söt

2009-03-17 @ 09:43:02
URL: http://lindavictoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback