idag...

Klockan åtta så väcktes jag av min mobil, det stod City Mail på mobilen. Jag blev lite förvirrad eftersom att maddo alltid ringer från sin egna telefon när hon vill mig nått. Men de va inte Maddo, utan Robin. Han hade panik och behövde hjälp så fort som möjligt. Men eftersom vi har så mycket att göra idag på jobbet så kunde jag tyvärr inte hjälpa till. Efter ett tag så ringde han upp igen och frågade om jag kunde jobba imorgon istället. Men pga att vi har 207 lunchgäster imorgon så var jag tvungen att tacka nej då också. Lite tråkigt eftersom jag gärna hade hjälpt till. Men jag ska iaf åka och hälsa på på City Mail på måndag tror jag. :) Lycka till med jobbet då brevbärare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback