simly the best

Idag är jag ledig så det är asnajs, dock så måste jag till jobbet ijallafall för att gå på möte i typ två timmar, men de gör inte så mycket. :) Nu sitter jag och datanördar lite men jag ska snart gå och duscha och fixa till mig lite :). Ikväll blire tjejkväll med emma,josse och jossan :) ska bli grymt mys med mat, snacks och tv, man får ju inte glömma allt skvaller också :) Dock så blire no en tidig hemgång med tanke på att jag och josse ska spela två matcher imorron :) Alliansen i enköping, :) Så kom dit och hejja vettja! :)


fucking best

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi ska bli en grym kväll :) Lätt att jag ska dit å heja.. om jag hinner vilket jag hoppas :D <3

2009-01-23 @ 17:45:14
Postat av: jossan

me like väldigt väldigt mycket! <3

2009-01-23 @ 23:16:34
URL: http://j00ssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback