jaha

Så var det dags att blogga lite igen då, helgen har varit väldans trevlig. I fredags så va jag, josse och emma hemma hos josse och kollade på film & åt gottis, får inte glömma Bubblizen :) Emma sov hemma hos mej och ställde klockan tidigt för att gå upp och jobba på lördagsmorgonen. Jag fick såklart inte somna om för min käre moder så jag gick upp och gjorde iårdning mig inför träningen. På lördagen blev det inte som planerat, men det blev trevligt ändå, :) Vi tjejjer va hemma hos emma och drack vin och snackade skit, :) aa inte jen för hon dissar som vanligt. SÅDESÅ! Kvällen slutade med att jag lämnade sötnosarna för att åka och sova. Och idag har jag inte gjort nått, nu sitter jag här som en datanöerd och skriver om min lilla helg. Imorgon är jag ledig så de ska bli riktigt skönt! :) Nu har jag inte tid att skriva mer, men jag har ijallafall lämnat er lite att läsa :) byebye

Kommentarer
Postat av: jen

meeeeh :(:(:((:(:(:((::(:((



jag vill inte dissa..jag vill vill vill vara med o leka! faktiskt..

2009-01-23 @ 02:06:01
URL: http://annjennileelundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback