glasögon

Jahapp, så är det min tur också. Josse har precis fått glasögon och nu är det dags för mig också. Gjorde syntest igår och fick reda på att jag är lååångsynt. Därav min huvudvärk och mina spända ögon. Så idag tog jag med mig mor och far till jakobsberg för att pröva glasögon. Svårt att hitta några som passar när man är så himla ovan. Men jag hittade ijallafall ett par svarta som passade mitt lilla huvud. Sen så ska jag bestämma mig för en färg till, så att jag köper 2 par på en gång. Svårt som tusan och jag tror att jag prövade 1000 par ;). Så jag ska nog ha dom svarta i brunt också, hmf får se. Men dom hade inga bruna hemma, så dom är beställda och jag får telesamtal om några dagar. Då ska ja åka dit och kika igen. Så ligger det till, och det är faktiskt snyggt me brillor ibland ;) visst?

 varför inte ett par rosa ;) hih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback