allt och ingenting

Helgen har varit trevlig, i fredags va jag med freja hela dagen. Meningen var att jag skulle hjälpa henne att flytta. Klockan fyra så skulle bytet på lägenheterna göras, men han var två timmar sen vid sex. Okej, vi skulle få flytta klockan åtta. Jag hade tidigare bestämt att jag skulle hämta stefan från träningen kvart i nio. Freja fick ingen hjälp av mej att flytta då det blev uppskjutet till halv elva, hmf. Men men, kvällen avslutades med att jag och älsklingen kikade på tv och myste. På lördagsmorgonen var det dags för träning, sprang 7,5 km och därefter blev det fotbollsspel. Åkte hem för att hämta stefan och sen bar det av till jakan och hämta mina brillor. Helt ok, men jag är så jäkla ovan, :/ får se hur det går haha. På kvällen träffades alla tjejer hemma hos josse för att fira emmas 20års dag. Tänkte bjuda på en del pic´s också till eran ära, ;)


Emmas paket, ;) det såg ut som julafton


Jennilee och Jossan


Josefin och Jag


Födelsedagsbarnet


Såklart måste man ta en bild på tårtan också!

Blev inte så många bilder men lite smått vare ijallafall. Enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback