6,6 km

Nu är jag tillbaka efter min 6,6km löpningstur. Blev inte så jätte långt, men en liten sväng blev det ijallafall. :) Så snart är det dags för mig att äta lite lunch och sminka mig. Börjar inte jobba försen klockan fyra idag. Så jag ska passa på att städa och fixa lite granna. Har också betalat en räkning, usch och fy vad tråkigt det är. hmf, längtar till nästa lön må jag säga! Men dadaa det är faktist bara sju dar kvar, am i right? :) Igår va  jag och josse och shoppade födelsedagspresenter till emmsi också, det blev några små paket och vi hoppas att hon blir nöjd. Så på lördag är det dags att fira lilla emma som har blivit 20! :) Det ska bli en mysig kväll med vin och skratt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback