Julhandla

Gud vad jag älskar att julhandla, det är så himlans roligt att ge bort saker, :)
Dock så är det inte lika trevligt då man inte har någon aning om vad man ska ge.
Någon som har en julklapps ideé till pappor/bröder och pojkvänner? Tacksam för kommentarer.
Jag har ijallafall varit och julhandlat i tre dagar irad, söndag, måndag & tisdag. Och jag har faktist fått med mig massor av fina klappar hem. Hoppas att dom uppskattas.


Bild på julklappsshoppingen, och ni får inte veta vad det är xD

Det jobbigaste med att julhandla är alla saker som man hittar till sig själv. Så jag måste väl erkänna att det blev några paket till mig själv också. Bland annat mitt nya favoritschampoo och balsam, TRESemmé. Man fick ju ett så bra erbjudande då man fick balsamet gratis. Så dessa fick jag för ynka 84:-



Eftersom jag var tvungen att ha en "kavaj" över min klänning som ska bäras på julfesten så hittade jag denna paljetttop. Skitsnyggt tillsammans med klänningen måste jag säga. Dock så får ni inte tjuvkika försen 20 dec.



Sist men inte minst (som alla vet... en trosgalen linda) Måste såklart köpa nya snygga underkläder.
Det är nog det roligaste man kan köpa... Bra julklappstips, hihi (A)





Så... det blev en lyckad shopping runda för mig och Maddo (: Tack för det trevliga sällskapet.

Kommentarer
Postat av: C

En NHL resa till S såklart !!!! :D

2009-12-08 @ 23:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback