gah

Hmf, dålig uppdatering. Joo, jag vet!
Dock så är jag ledig nu och jag känner inte för att data nörda. Men nu sitter jag och S och kikar Hockey, så jag slänger iväg ett litet inlägg (:

Jag har fyndat idag, oh yes! Jag köpte en blommig kjol som sitter som en smäck med en body, :)
Två as snygga ringar, en med en svart ros och en med en glittrig groda :)
Kan fotografera sen maybee, (:

Mer då... Hm, jag har satt upp (eller inte jag, utan pappsen) LOVE bokstäverna på väggen, och gud så fint det blev. Det finns mycket kärlek i mitt rum ska ni veta :) Ljus som brinner, me like.

och... jag har klickat hem lite vår stuff från H&M. Vänta lite så ska linda göra ett kollage (: hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback