<3

Sötnosarna kom hem med massor av presenter till mig. Fast jag hade hindrat dem.
Gulliga ni <3 jag är super glad. (: Tack tack tack

Kortet är taget med webbcam, därav kvaliten


♥ Fick en svampbob tischa, som jag kan matcha med svampbob hotpantsen.
(dem som jag köpte när jag va i thailand i sommras)



En svart handväska. Och jag blev superglad.
(ångrade att jag inte köpte denna när jag va nere)



Sköna hotpants (: Fick fler trosor men dom kom aldrig med på bild, haha :D
(dom är för fina för att visa i bloggen)



♥ Lotion och smink (: Victoria´s Secret lotion :D Luktar gudomligt! <3



♥ Hårband, svart och silver :D

Fick även örhängen etc. (: Är supernöjd över presenterna. Tack gullisar <3

Dessa pinglor är guld värda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback