Laptop

Sitter med min nya rosa laptop i knät, och jag är super förälskad i min data :) Den är så liten och behändiiig ;) Nice va?! Fick vara ledig idag så jag och mammsen åkte iväg och gjorde barkarby ;). Efter så har jag faktist varit hemma hos Jennilee och haft lite myspys. :D Vi har också spelat lite kubb, vi vann faktist en gång ijallafall. Nu sitter jag hemma hos stefan och ska snart dra och duscha. Imorgon ska jag jobba en liten sväng, ungefär mellan 8-14 hoppas jag räcker. Men man vet ju aldrig, igår kom jag hem halv fyraaaaa, suck! Det va gratis bar och dj hela natten åt gästerna... Kul när dom har trevligt, och gästerna va såå himla nöjda med mig och Freja. Meeeen vi fick ingen rakhyvel, "/ lite besviken. Haha! byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback