Valborg

Hur ska ni fira eran Valborg? Jag har faktist ingen blekaste aning, fast att de är dags att ha det snart :/ Det är så hoppigt hit och dit så jag vet inte vad, magen kurrar också. Förbaskat! Jag och stefan ska åka till affären snart och handla kött till oss, tror iaf att det blir grillning hos Nordan. Hmf, kött är bra då.. Och potatiskroketter? eller?! Kanske sallad med feeta ost? Jag kan ju passa på att berätta vad jag har haft för mig på dagen ida, jag och freja har jobbat ute som vaktmästare. Vi har soppat och soppat så jag nästan fick blåsor i händerna plus att jag kommer att ha träningsvärk i armarna imorgon. Men vi busade lite också, vi snodde golfbilen av lokalvården, hihi och körde runt runt. Vi avlutade hela dagen med ett segervarv för Lundmark. Vi sjöng Summer of 69 och skrattade som aldrig förr, du är en bra vän du Freja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback