today

Idag är det ju min lediga dag. Och hur spenderar man då sin lediga fredag, jo sittandes framför en jäkla data :S hm, jag vill gå ut i solen och ta en glass, men inte själv heller. :( Jag gick upp tidigt imorse för att köra stefan till tåget. Dom skulle ha möte med jobbet klockan 10 i stadshagen. Sen dess har jag suttit på den här dumburken! haha, jag har ju köpr golfklubbor också, och dom ska eventuellt invigas idag. OM inte Stefan kommer hem för sent. Jennilee skulle ringa mej efter hon hade gjort sina naglar också, så vi får väl se om hon gör de eller om hon har glömt bort mej. Man vet ju aldrig ;)
Vad som händer ikväll är oklart ännu, eftersom vi har tidig match imorgon mot pojkar 94 på Granvallen så blir det nog en myskväll med Stefan och gottis. Kanske ostbågar ;) eller vad säger ni? Fruktsallad.. MMMM! gott. :) Vad ska ni själva göra en dag som denna?
 

En liten fotbollsbild xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback