Påskhelgen

Jag har inte haft tid att blogga på hela helgen eftersom den har varit full av roligheter. Tänkte därför blogga nu och berätta vad som jag har gjort denna påskhelg 2009.

I Fredags så va jag och Stefan hos mej hela dagen, vi håller på att renovera lilla "lägenheten". Senare åkte vi till hans mormor för att ära påskmiddag (kalkon). Himla gott med kalkon, sås och potatis må jag säga. Därefter ringde Thanger för att kolla om vi ville hänga med och bowla. Ofcourse, jag, lollo, stefan och thanger hade en bana från 21.00-23.00. åste jag verkligen berätta vem som ägde från början?! ;) Efter bowlingen drog vi till thangers nya lägenhet för att kika lite. När vi hade kollat klart åkte vi hem till lägenheten (jag & stefan är kattvakter) och kollade på Dumm & Dummare.



I Lördags så gick vi upp tidigt igen för att åka hem till mig och fortsätta med renoveringen. Senare på kvällen åt vi påskmiddag hemma hos mej med mormor. Det blev kalkon, sås och potatis idag igen, men vad gör väl det när det är supergott och man äter det typ 2 gånger om året?! xD Efter middagen blev det kista med stefan, thanger och nordan. Medan nordan och stefan satt och åt så drog thanger med mej och shoppade lite, bra smakråd där ;). Det blev iof bara en rosa body och en mascara pga att vi inte hann mera. Vi kikade på bio och såg på Män som hatar kvinnor, Den va otroligt bra med hemsk. Kan rekomendera att gå och kolla på den iaf. Det var så obehagliga sceener att jag skulle kunna kräkas.

  

Idag är det söndag och vi har fortsatt med renoveringen. Under dagen har vi mest tagit det lugnt. Nordan ringde för att vi skulle dra iväg och bowla men dem hade stängt. Så det kanske blir bio idag igen. Ska isåfall bara till Jakobsberg och kolla på Marley och jag.



Någon som har sett den?


Kommentarer
Postat av: jossan

DISCO-DAGGARNA!!!

2009-04-12 @ 16:36:04
URL: http://j00ssan.blogg.se/
Postat av: Linda

Absolut! :) men när? går den fortfarande :)?

2009-04-12 @ 17:45:09
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback