På jobbet

Sitter på jobbet nu och väntar på att jag ska bli klar, det va såklart jag som ska stänga KC idag. Vill ju till bastun och festa med Elvira och Freja. Men icke sa nicke! Men fikat va halv tre och mosserande klockan halv fyra. Men tror ni att fika gästerna har kommit ännu?! Noppe, inte en endaste liten gäst. Så jag måste sitta här och vänta på att dom ska fika. Och det är ingenting annat jag kan göra än att vänta och vänta. Sen ska jag stänga hela anläggningen själv, det betyder alltså att jag ska släcka alla ljus & lampor, sen ska jag diska all disk och göra ren maskinen. Sen ska jag låsa alla dörrar och plocka i konferenslokalen. Samt plocka ihop alla champagne glas och ta med mig allting upp. Har inte ens en kärra så jag får väl springa fram och tillbaka. Hmf, not happy!

Ikväll ( om jag någongång blir lklar dvs ) så ska jag springa till bastun för att göra mig klar inför kvällen. Kvällens schema består av bowling i Bålsta med hela jobbet, plus buffé...  När bowlingen är klar och bowlingkungen har vunnit (assså jag ;) ) så ska vi tillbaka till jobbet och ha bartömmning. :) wiihooow. Sen blire sova över i annexen! Ska bli en kul kväll med massa drinkar och sång och dans. Sådeså!  Juste, om jag blir klar någongång dvs.

Kommentarer
Postat av: storre

Låter jobbigare än att jobba på statoil fan :O

2009-04-05 @ 11:47:58
URL: http://storre.blogg.se/
Postat av: Linda

haha de ÄR jobbigare, sådeså ;)

2009-04-06 @ 12:07:45
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback