nattinatti

Sitter nyduschad och fräsch, dags att lägga sig i e nybäddad säng snart. Är det inte det bästa ni vet va?! Det är ijallafall det bästa jag vet, ja ijallafall nästan. :) Idag har jag inte gjort så speciellt mycket mer än att läsa gossip och bakat en massa till lillebror som fyller 14år på fredag.  Han blir en stor pojke, haha.  Imorgon ska jag upp vid 11 och göra mej iordning för att luncha med emma och jennilee. Sen kanske jag ska köpa någonting mer till josse i födelsedagspresent. Hon fyller 20 på torsdag och jag vill ge henne nått specciellt, hihi :) Sen ska jag börja jobba imorgon igen , eller ijallafall försöka. Har köpt ett vrist skydd som jag hoppas hjälper mig att stödja fossingen.  Nu är det dags för skönhetssömnen. Godnatt kära ni

 

Kommentarer
Postat av: Leia

Jo tack, allt är bra och själv?? =)



Fin bild!



Kramar

2009-04-21 @ 22:44:06
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Tobias

Ikväll har jag slappat :D självdå?

2009-04-21 @ 22:46:47
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback