Godmorgon

Har nästan precis vaknat och jag tänkte börja fixa iordning mig för att jag snart ska iväg och luncha med Emma och Jennilee. Ska bli trevligt sörrö, :) Idag ska jag äntligen försöka jobba också :) Men jag börjar inte försen klockan 16.00 Det är de som är fördelen med mitt yrke, hihi. Klockan 12 ska vi träffas och vi har inte bestämt vart vi ska äta ännu, men de löser sig, visst?! :) Huvudsaken är att vi äter, (jag har nämligen inte ätit frulle idag) Jag tänkte hoppa över det också pga att jag vaknade så sent och its lunchtime. Jag ska bara springa iväg och sminka mig och klä på mig så skriver jag ett litet inlägg till sen om jag hinner :) puss på er

 

Kommentarer
Postat av: Joakim

sv: jadu, är en duktig bloggare :) finns också massa sidor man kan använda osv!

2009-04-22 @ 11:08:17
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: Leia

Tack, visst är han! =)



Kram

2009-04-22 @ 11:10:26
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback