jobbjobbjobb

Det känns inte som om man gör annat än att jobba nu för tiden, ibland känns det som om allting var bättre när man var liten och gick i typ 4an. Man behövde inte tänka på mycket alls utan gjorde det som man tyckte var roligt själv, man hade inga krav och inga läxor eller betyg. Nu har jag gått över betyg stadiet och gått in i "jobbstadiet" och jobb = jobbigt? Man hör ju till och med det på namnet ;p. Men man ska väl inte klaga när man får pengar och blir super glad varje 25:e. Sen så finns det ju andra saker som är possitivt med jobb också, men dock så kommer jag inte på så många saker just nu. Snart slutar jag att jobba på mitt nuvarande jobb och byter till ett underbart jobb. Jag ska börja jobba heltid på mitt nuvarande extrajobb, Aske Kursgård. Det är någonting som jag gillar att hålla på med, och jag för förhoppningsvis ett bättre schema och slipper böra sju varje dag. Sen så tar det också bara fem minuter att åka dit och det är ju också en fördel, woohoow. Sen får jag även bättre löön och det vill man ju gärna ha, :D

Det jag har att se fram emot nu är min lön som kommer på mångag, ;D jaa längtaaar!


Kommentarer
Postat av: Jossan

du är så duktig gumman! :D <3

2008-09-09 @ 18:27:23
URL: http://j00ssan.blogg.se/
Postat av: Linda

du är duktig också hjärtat <3

2008-09-09 @ 19:59:10
URL: http://lindaviktoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback