Igår

Igår blev det bio och lite små shopping, såg den efterlängtade filmen, PATRIK 1,5



Filmen var grymt rolig och även sorjslig. Vi satt och skrattade mycket men vi satt även och grät. Jag kan ijallafall rekomendera er att se filmen. (:

Senare på kvällen blev det lite "allsågng" och gituarr hero hemma hos Christoffer, (: Stefans klocka ringde halv sju imorse och nu är han iväg på cup, undra hur det går för dem? Själv ska jag äta lite och sen åka till samlingen för att själv spela match. Snart kan jag även förhoppningsvis börja blogga på riktigt igen då vi får en ny data och jag får ett nytt jobb ;) Då kanske jag har lite tid för bloggen och allt därtill, lite outfits bilder och annat smått&gott borde stå på menyn! Nu ska jag ta och fixa iordning mig och äta lite frulle. Ha en trevlig södag mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback